REKLAMACJE

  • W przypadku gdy zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
  • Reklamację należy zgłosić pisemnie.
  • Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą) na adres sklepu.
  • Zastrzegamy sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania towaru.
  • Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta.
  • Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.
  • Koszt dostarczenia reklamowanego towaru ponosi Klient.
  • Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, doradzamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami, telefonicznie pod numerem telefonu +48 505 810 910 lub na adres e-mail serwis@laptopdirect.pl.

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub pytania zadzwoń do nas pod numer +48 505 810 910 lub napisz maila serwis@laptopdirect.pl, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami.